tisdag 25 maj 2010

Cykeltur


Nu var det några dagar sedan jag bloggade senast :)
Dock har jag haft väldigt mycket att göra men nu ska jag verkligen försöka komma igång igen!

Idag har jag varit ute med Toby och cyklat! Jag trodde verkligen det skulle bli en katastrof att cykla med honom! Typ, dra som ett lokomotiv, inte lyssna alls, ja ni fattar.

Döm min förvåning när jag sätter mig på cykeln och och cyklar iväg och han följer med precis som om han gjort det hela livet! Jag kunde svänga, stanna, öka, ja allt!

Han gick precis som vi har velat att han ska gå när han bara går med honom.

Visst första gången försökte han springa förbi framdäcket och han flöt iväg åt vissa håll, men när han kom in i det så var han helt underbar!

Han lärde sig tom. att "sväng" betyder att han ska svänga vänster och "här" betyder sväng höger. Helt unbelieveable!


Nu ligger han bredvid mig helt tyst och blundar :') Tror jag aldrig har sätt honom så lugn och stilla! Det känns så bra!


/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar